0 0

Vaak gestelde vragen - FAQ

VAAK GESTELDE VRAGEN - FAQ


Waar is mijn pakket?
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail met een verzendingsnummer en een link. Zo kunt u uw bestelling opvolgen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wij hopen natuurlijk dat de bestelde artikelen u bevallen en dat alles in orde is.
Indien u onverhoopt een artikel wilt retourneren, wend u dan tot het dichtstbijzijnde postkantoor.
Alle informatie over uw herroepingsrecht en retourzendingen vindt u hier: Herroepingsrecht .

Wat moet ik doen als een product defect is, als een verkeerd product wordt geleverd of als het product helemaal niet werd geleverd?
Werd er een artikel niet geleverd? Bel ons op of stuur een mailtje naar onze klantenservice: info@eurotops.be

Het telefoonnummer is: 02 – 27 33 300

Ontvang ik na een retourzending een nieuwe factuur?
Wanneer u uw e-mailadres hebt opgegeven ontvangt u na een retourzending een e-mail om de ontvangst van uw retourzending te bevestigen. Het bedrag van het teruggestuurde artikel kunt u van het factuurbedrag aftrekken.

Hebt u het volledige factuurbedrag al overgeschreven? Dan kunt u kiezen of u het bedrag van het teruggestuurde artikel als tegoed op uw klantenaccount wilt ontvangen (dit bedrag wordt dan met uw volgende bestelling verrekend) of wilt dat dit bedrag wordt terugbetaald.

Indien u per creditcard of PayPal hebt betaald, ontvangt u automatisch een terugbetaling.

De wijzers van mijn cadeauhorloge zitten wat„los“ – hoe kan dat?
Doorgaans worden onze cadeauhorloges met een batterijbescherming geleverd. Deze bescherming verhindert dat het horloge al loopt en voorkomt dat de batterij al wordt gebruikt. Door deze bescherming lijken de wijzers van het horloge wat “los” te zitten. Verwijder de bescherming aan de kroon van het horloge en trek vervolgens aan de kroon om de juiste tijd in te stellen. Het horloge is nu klaar voor gebruik.

Waar kan ik een actiecode of cadeauboncode invoeren?
Wanneer u een artikel in het winkelwagentje hebt geplaatst kunt u tijdens de laatste stap van uw bestelling uw actiecode of cadeauboncode invoeren.

Hoeveel actiecodes kan ik verzilveren?
U kunt per bestelling één actiecode verzilveren. Indien u na elkaar meerdere actiecodes invoert, zal men u vragen één code te kiezen.

Kan ik de actiecode laten verlengen?
Onze acties zijn doorgaans tijdelijk en de actiecodes zijn bijgevolg slechts gedurende een bepaalde periode geldig. Wanneer deze periode is afgelopen kan de actiecode niet meer worden verzilverd. De geldigheidsperiode wordt voor elke code vermeld.

Kan ik de actiecode uit de catalogus ook online verzilveren?
Ja, u kunt een actiecode uit de catalogus ook online verzilveren. Wanneer u de code tijdens het bestelproces invoert, kunt u zien welk cadeau of voordeel u met de desbetreffende code ontvangt.

Ik ben al EUROtops-catalogusklant en wil graag voor de eerste keer online bestellen. Moet ik mij opnieuw registreren?
Ja, indien u voor het eerst online bestelt, moet u zich eerst eenmalig registreren. Na de registratie hebt u met uw e-mailadres en een persoonlijk wachtwoord toegang tot uw persoonlijke account op onze website.

Daarna kunt u zich voor elke volgende bestelling met uw e-mailadres en wachtwoord aanmelden. U hoeft zich dan niet meer te registreren.

Waarom kan ik niet inloggen?
Mogelijk hebt u bij het invoeren van uw e-mailadres of wachtwoord een typefoutje gemaakt? Indien dit niet het geval is, klik dan op “wachtwoord vergeten”. U ontvangt vervolgens een e-mail en kunt dan een nieuw wachtwoord kiezen.

Indien u deze e-mail niet binnen de 30 minuten ontvangt, maak dan een nieuwe account aan of neem contact op met onze klantenservice: info@eurotops.be

Het telefoonnummer is: 02 – 27 33 300

Hoe kan ik mijn adres en overige gegevens wijzigen?
U kunt op de pagina voor klanten onder „Mijn EUROtops-account“ uw ingevoerde gegevens zoals factuuradres en e-mailadres wijzigen. Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u tijdens het bestelproces bovendien een ander leveringsadres opgeven.

Is het mogelijk om met een klantnummer te registreren en te bestellen?
In de webshop bieden wij deze mogelijkheid momenteel nog niet aan. Als u telefonisch bestelt, kunt u direct bestellen onder opgave van uw klantnummer.

Ik zie online bij een bestelling niet alle aangegeven betaalmethoden. Waarom?
Dit kan meerdere oorzaken hebben. Wie bijvoorbeeld voor het eerst online bestelt, kan niet van alle betaalmethoden gebruikmaken. In geval van een afwijkend leveringsadres is het ook mogelijk dat niet alle betaalmethoden beschikbaar zijn.

Ik vind mijn catalogusbestellingen niet onder „Mijn EUROtops-account“ in de bestelgeschiedenis.
Momenteel vindt u al uw onlinebestellingen onder „ Mijn EUROtops-account “. Telefonische bestellingen of bestellingen per post kunt u hier niet terugvinden.

Hoe kan ik de webshop en de producten beoordelen?
Uw mening en productbeoordelingen zijn zeer belangrijk voor ons. Dankzij u krijgen wij inzicht in eventuele verbeterpunten. Wij willen u graag bedanken voor uw moeite.

De beoordeling van de producten
Hier gaat het alleen om het product, de kwaliteit, afwerking, het uitzicht en de prijs-kwaliteitverhouding ervan.

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u van ons een e-mail waarmee u de ontvangen producten, alsook onze webshop kun beoordelen.

Het beoordelingssysteem:

1 sterren = zeer slecht / functioneerde niet
2 sterren = slecht / eerder ontevreden
3 sterren = oké
4 sterren = goed
5 sterren = heel goed

Hoe lang heb ik garantie?
Garantie is een vrijwillige dienstverlening van de producent van de artikelen. Wij vermelden deze informatie bij de artikelen waarvoor de producent ter vrijwaring garantie aanbiedt.

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Op al onze artikelen heeft u naast de hieronder genoemde wettelijke garantie, nog een garantie van drie jaar. De termijn gaat in wanneer u het desbetreffende artikel in ontvangst neemt. Deze garantie doet niets af aan de hieronder genoemde wettelijke garantie.Deze garantie is een vrijwillige dienstverlening van de producent van de artikelen. Wij vermelden deze informatie bij de artikelen waarvoor de producent ter vrijwaring garantie aanbiedt.